Aanmelden

Inschrijven gaat snel en makkelijk via internet; uw gegevens worden meteen opgenomen in onze database. Er wordt op basis van uw gegevens meteen een inschrijfformulier gemaakt. Deze kunt u uitprinten en per post versturen. Dit scheelt u en onze vereniging een hoop tijd en beperkt de kans op fouten.

DHC heeft een privacyverklaring. Deze vindt u hier.

Om (proef)lid te kunnen worden dient u deze te lezen en ermee in te stemmen.

Inschrijven als:

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel

Overige informatie

Aanvullende informatie
  Nu volgen een aantal algemene vragen. Na deze stap bent u als proeflid ingeschreven en krijgt u een 'op maat' inschrijfformulier op uw scherm. Deze kunt u printen, ondertekenen en opsturen.

Hockeyervaring

Vrijwilligerswerk
  Van leden en ouders van jeugdleden verwachten wij dat zij een bijdrage leveren aan de werkzaamheden die binnen de vereniging uitgevoerd moeten worden. Wat zijn activiteiten die bij u passen? U kunt kiezen uit bijvoorbeeld bar, accommodatie, sponsoring, PR, maar ook training geven, coachen of 'iets in de organisatie'. U kunt invullen wat u leuk lijkt. Heeft u diploma's op het gebied van ehbo of horeca? Dan horen wij dat graag.

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.