Faciliteiten

DHC is gelegen op Sportpark Zuid. De afgelopen jaren zijn de faciliteiten van DHC uitgebreid en vernieuwd.

Velden
Eind 2016 is eerste waterveld bij DHC in gebruik genomen. Auping is de sponsor van dit veld. In september 2019 is hier een tweede waterveld bijgekomen. Livera is de sponsor van dit veld. Daarnaast heeft DHC nog een zandveld en een techniekveld (achter het clubhuis). Alle velden beschikken over verlichting.
Het reserveren en toewijzen van de velden (op dagen dat er geen competitie is) loopt via het wedstrijdsecretariaat. De TC gaat over de toewijzing van de velden op de trainingsdagen.

Clubhuis
Eind 2017 is het vol trots het nieuwe clubhuis geopend. Vanuit dit hoger gelegen clubhuis is er een prachtig uitzicht over de velden. Op het riante terras is het heerlijk vertoeven.

Het clubhuis beschikt over:
- een bar waar een compleet assortiment dranken en versnaperingen verkrijgbaar is
- een keuken
- toiletcomplex met een mindervalidentoilet
- lift voor mindervaliden (toegang via achterzijde)
- 6 kleedkamers
- materialenhok
- EHBO-ruimte

Parkeergelegenheid
Voor de ingang van DHC is een grote parkeerplaats aanwezig.