Sponsoracties

Auping DHC-ledenpas

Met deze pas krijg je bij Auping Store Doetinchem 10%* korting op jouw aanschaf. Bij de aankoop van een compleet bed of boxspring doneert Auping €250 aan de clubkas. *5% (extra)korting indien in combinatie met andere acties. Naast korting bij Auping, geeft deze ledenpas ook recht op korting bij enkele andere sponsoren. Zo krijg je op vertoon van de pas 10% korting bij Claus Sport, Livera, Paddy’s Foods en Drinks. Bij New York Pizza krijg je zelfs 20% korting op jouw bestelling. Vermeld digitaal of telefonisch DHC.
We hopen dat steeds meer sponsoren met deze actie gaan meedoen zodat je als DHC-lid van nog meer voordelen kan genieten. Wij houden je op de hoogte van het aanbod. Wil je wat aanschaffen? Denk dan ook eens aan onze sponsoren. Zij maken het voor jou mogelijk om fijn te hockeyen bij DHC.

Volvo Clubbonus via Volvo Harrie Arendsen

De koop of lease van een Volvo bij Harrie Arendsen levert DHC een clubbonus op. Hoe dat zit? Koop of lease je als lid van DHC (of als ouder van een lid) een nieuwe Volvo bij Harrie Arendsen Doetinchem, dan stort Volvo het prachtige bedrag van  € 1.000 in onze clubkas! Wanneer je als lid (of als ouder van een lid) een Selekt Occasion koopt, dan krijgen we €500,- gestort in onze clubkas! Bekijk het aanbod nieuwe en gebruikte Volvo’s van Harrie Arendsen en plan gerust een proefrit in.