Welkom bij DHC

De Doetinchemse Hockey Club (DHC) is al 80 jaar een begrip in de regio. Een familieclub met ambitie met meer dan 600 leden. Samen met veel enthousiaste en betrokken vrijwilligers, ouders en sponsoren zorgen zij er voor dat de club een fijne plek is om naar toe te gaan. Een club waar iedereen welkom is! Waar een goede sfeer en gezelligheid hoog in het vaandel staan. En waar sportiviteit en respect belangrijke kernwaarden zijn.

Hockey voor iedereen

DHC biedt hockey op alle niveaus; van jong tot oud en van recreant tot tophockeyer. Van de Benjamins tot de veteranen. En van trimhockey tot Special Hockey. Elk lid van de vereniging heeft alle gelegenheid om zich op eigen niveau en op eigen wijze te ontwikkelen en volop te genieten van hockey en alles eromheen.

Vernieuwend en professioneel
DHC is sinds enkele jaren een nieuwe weg ingeslagen; vernieuwend en professioneel. De aanleg van een nieuw waterveld was hiervan de start, gevolgd door een bouw van een nieuw clubhuis, tenue en logo. Er is inmiddels een 2e waterveld en techniekveldje in gebruik genomen. Ook hockeytechnisch maken we professionele ontwikkelingen door.

Een club vol vrijwilligers
Leden en ouders van jeugdleden dragen de vereniging en de organisatie ervan. We zijn trots op alle vrijwilligers en de commissies waar we niet zonder kunnen als vereniging. Diverse leden trainen een team. Daarnaast zijn leden actief in een commissie of in het bestuur. Jeugdleden, die dat willen, worden opgeleid tot trainers van de jonge jeugdleden en ingezet voor arbitrage.