Special Hockey

Training bij Special Hockey

Doe mee met Special Hockey bij DHC

Bij de Doetinchemse hockeyclub (DHC) is iedereen welkom. Ook als je niet zo goed mee kunt komen in een team. Bij DHC spelen we daarom Special Hockey. Zo kun jij gezellig met ons op jouw eigen niveau trainen en wedstrijden spelen. Special Hockey valt onder het ParaHockey van de KNHB.

Iets voor jou?
Ben jij 6 jaar of ouder en heb je wat meer aandacht en begeleiding nodig? En vind je het leuk om in een in groep te sporten met een stick en een bal? Dan is ParaHockey misschien iets voor jou!

Een keertje proberen?
Weet je nog niet of je Special Hockey leuk vindt? Kom het dan eens bij ons proberen tijdens een training. Dit mag drie keer en is gratis. Daarna beslis je of je lid wordt van DHC.

Waar en wanneer?
De trainingen zijn elke donderdag van 17.30 uur tot 18.30 uur (G2) en 18.30-20:00 uur (G1) bij DHC op Sportpark Zuid. In de winter trainen en spelen we in de zaal. Een bitje is verplicht.

Of wat dacht je van een instuif?
We kunnen ook een keer met een trainer bij jou langskomen, bijvoorbeeld op school. Dan laten we zien wat Special Hockey is en kun je samen met jouw klasgenoten met ons meedoen. Maar je kunt ook met een groep bij ons op de hockeyclub komen voor een instuif.

Wil je meer weten?
Wil je het een keer komen proberen of heb je een vraag?
Stuur dan een e-mail naar [email protected]. De trainer neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Voordat je dan een keer komt trainen, maak je eerst een keer kennis met de trainer.

Bo tijdens Special Hockey